دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لیگ برتر فوتبال| ذوب‌آهن برنده دیدار جنجالی با نساجی مازندران شد

ذوب‌آهن در دیداری که مقابل نساجی مازندران بیش از یک نیمه 10 نفره بود به اولین پیروزی خود در این فصل لیگ برتر دست یافت.
کد خبر : 560127
_317.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در آخرین دیدار روز نخست هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم‌های نساجی مازندران و ذوب‌آهن در دیداری پر برخورد و جنجالی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نماینده اصفهان 3 بر 2 برنده شد.


دارکو بیدوف (1)، عبدالله حسینی (27) و میلاد جهانی (56) برای ذوب‌آهن و محمدمهدی نظری (4) و ایوب کلانتری (50) برای نساجی گلزنی کردند.


در اواخر نیمه نخست داور مجتبی حقدوست بازیکن ذوب‌آهن را پس از دادن اخطار بلافاصله اخراج کرد که این رفتار محمدرضا اکبریان اعتراض شدید رحمان رضایی سرمربی ذوب‌آهن را به همراه داشت تا داور او را هم اخراج کند. به دلیل نامشخص بودن تصمیم اکبریان اعتراضات به حدی بود که بازی دچار وقفه بالغ بر 5 دقیقه‌ای شد. در اواخر نیمه دوم هم داور یکی دیگر از اعضای کادر فنی ذوب‌آهن را با نظر داور چهارم اخراج کرد.


ذوب‌آهن با پیروزی در دیداری که حواشی زیادی داشت 11 امتیازی شد و به رده چهاردهم صعود کرد. ضمن اینکه اولین برد خود در این فصل را در شرایطی به دست آورد که بیش از یک نیمه 10 نفره بود. نساجی مازندران هم 9 امتیازی باقی ماند و به رتبه پانزدهم سقوط کرد تا مجید جلالی در دومین حضورش روی نیمکت این تیم بار دیگر با شکست مواجه شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته